Vrácení zboží a reklamace
Všechny naše výrobky disponují zárukou výrobce. Záruka je stanovena zákonem v délce 24 měsíců, počítána od datumu prodeje. Pokud nastane situace, že něco není tak jak by mělo být, kontaktujte naše obchodní oddělení. Jedná se o rychlý proces, kdy se provede nutná náprava nebo výměna matrace, nejpozději do 30 dnů od nahlášení závady.
POZOR: Uschovejte si doklad o nákupu (fakturu) až do konce záručního období. Bez dokladu nebude možné reklamaci vyřídit. Prosíme uschovejte si také originální balení pro případný bezpečný transport reklamované matrace.
Reklamace
Při převzetí zásilky vždy zkontrolujte, zda není někde poškozená vlivem přepravy. Pozdější reklamace tohoto typu jsou náročně a často neuznané přepravními společnostmi. Pokud zásilka je viditelně poškozená, doporučujeme ji nepřebírat. Je možnost také zásilku před kurýrem otevřít a zkontrolovat. Následně nás neprodleně kontaktujte na: matrace@studiomatrace.cz nebo tel: +420 703 349 249
V případě, že produkt má výrobní vadu nebo není shodný s Vámi objednaným, postupujte následně:
- Kontaktujte naše obchodní oddělení.
- Popište konkrétně problém + případné foto.
- Po analýze Vás budeme ihned kontaktovat s reklamačním vyjádřením a možnostmi řešení.
V případě nejasnosti nás neváhejte kontaktovat mailem: matrace@studiomatrace.cz nebo tel: +420 703 349 249
Vrácení zboží
V průběhu 14 dnů od doručení máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu.
V případě využití této možností kontaktujte předem naše obchodní oddělení mailem: matrace@studiomatrace.cz nebo tel: +420 703 349 249, s písemným vyjádřením a následně se domluvíme na realizaci vrácení zboží. Dle zákona náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující a činí podle velikosti matrace 500-1000 Kč.
V případě vrácení zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v originálním stavu. V takovém případě vracíme celou částku za zboží na účet kupujícího. Dle domluvy může být tato částka ponížená o částku spojenou s náklady na dopravu. Částka je vrácena až po doručení zboží k nám.